Rower górski EARTH 1.0
Cena:7999 złPromocja:0Typ:Mtb XCRozmiar kół:29"Kolor:czarny / grafitowy połysk
Opis
KOSS EARTH 1.0
Kolarstwo górskie, w szczególności kiedy myślimy o tym znanym z tras pucharu świata XC, stawia przed zawodnikami zupełnie nowe wyzwania niż jeszcze kilka lat temu. Dlatego, by wspomóc Cię zarówno w trakcie maratonów MTB jak i na klasycznych rundach XC stworzyliśmy KROSS Earth 1.0. Projektując go chcieliśmy stworzyć rower uniwersalny, który sprawdzi się w każdym terenie w jaki go zabierzesz. I pomimo pewnych ustępstw, na które musieliśmy pójść przy dobieraniu komponentów, możemy z dumą powiedzieć, że jest to jeden z najciekawszych rowerów dostępnych w naszej ofercie.
Postawiliśmy na dalszy rozwój naszych rowerów full suspension. Pomimo pozostawienia ich geometrii nietkniętą odświeżyliśmy osprzęt KROSS Earth 1.0 czyniąc go jeszcze bardziej uniwersalnym narzędziem do pokonywania tras godnych Pucharu Świata XC. Wysokiej klasy napęd Shimano Deore działający z kasetą 11-51 czy amortyzator wykorzystujący sprężynę powietrzną to tylko część nowości przygotowanych z myślą o Tobie. Byś był jeszcze szybszy na trudnych trasach XC.
Pełne zawieszenie
Rower do XC nie ma przed sobą tych samych wyzwań, co jeszcze kilka lat temu. Dlatego musiał ewoluować. Rowery MTB typu full suspension coraz częściej wybierane na trudne techniczne trasy wyścigów. Dlatego w Kross Earth 1.0 znajdują się dwa amortyzatory od uznanego, japońskiego producenta Suntour, ramę wykonaną z aluminium superlite, system truninion i sprawdzony osprzęt od Shimano.
Rowerowe komponenty
KROSS Earth 1.0 to najnowszy osprzęt Shimano Deore M5100. Ta nowość została stworzona z myślą o pracy z napędami 1x11. System obsługuje jedenastorzędową kasetę z olbrzymią 51 zębową zębatką umożliwiającą pokonanie nawet najbardziej stromych podjazdów. To także zupełnie nowy mechanizm sprzęgiełka, jeszcze lepiej napinający łańcuch podczas jazdy po wertepach. Pożegnaj się ze spadającym łańcuchem – ten koszmar już nie wróci.
System Trunion to nowoczesny sposób mocowania tylnego amortyzatora do ramy, dzięki czemu jest on krótszy. Jednocześnie jednak zachowuje on tę samą wartość skoku. Jako przedni amortyzator zastosowany został powietrzny SR Suntour XCR 32 RLR AIR ze 100 milimetrami skoku oraz powietrzną sprężyną. Dzięki temu jest to konstrukcja sztywniejsza oraz lżejsza w porównaniu z zeszłorocznym modelem. Uzupełnia go tylny amortyzator tego samego producenta – SR Suntour Edge R. Na kierownicy znajduje się manetka blokady usztywniająca obydwa amortyzatory pomagając w efektywnym pedałowaniu na płaskich odcinkach trasy. Żeby zapewnić mu dobrą trakcję nawet w najbardziej błotnistych warunkach wyposażyliśmy go w sprawdzone na wielu trasach Schwalbe Rapid Rob o szerokości 2,25 cala. Rama została wykonana z aluminium superlite. Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się zwiększoną sztywnością oraz wytrzymałością na przeciążenia, zachowując przy tym niską wagę.
Specyfikacja
Rama i widelec
WYKOŃCZENIE LAKIERU | POŁYSK |
MATERIAŁ RAMY | ALUMINIUM SUPERLITE |
WIDELEC | SR SUNTOUR XCR 32 RLR AIR |
SKOK WIDELCA | 100MM |
TYLNY AMORTYZATOR | SR SUNTOUR EDGE R |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | 165X45MM |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO DEORE M5100 |
MANETKI | SHIMANO DEORE M5100 |
KORBA | SHIMANO DEORE M5100 |
KORONKI | 32T/175MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO DEORE M5100 |
ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU | 11-51T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 11 |
SUPORT | SHIMANO BSA BB52 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG601 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO MT400 15X110 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO MT400 12X148 |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | SCHWALBE RAPID ROB 29X2.25 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO MT200 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO MT200 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO MT200 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT10 (180) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 740 MM 31.8 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 90MM/31,8/12° |
SIODŁO | SELLE ROYAL |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 30,9X400 |
STERY | FP-H856B2;1-1/8"-1.5" |
CHWYTY | KROSS SILKY |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
Informacje dodatkowe
KOLEKCJA |